Mottónk: "Legyen a változás izgalmas játék, amivel felszínre hozzuk a valódi értékeket!"

 

1998. június 15. a megalakulás dátuma. Alapítói: Kránitz Péter és Dr. Jakab László. A társaság alapítás célja az volt, hogy üzleti folyamatszervezést végezzünk a minőségbiztosítási és környezetközpontú irányítási rendszerek kiépítésére vonatkozó nemzetközi szabványok figyelembe vételével olyan kis és közepes méretű vállalkozások számára, amelyek a vállalkozásból vállalattá válás folyamatában sikeres üzleti és szervezetfejlesztési megoldásokat keresnek.

1998 - 2004. között a szakértői tanácsadás területén létrehoztuk a minőség-, a környezetirányítási és az élelmiszerbiztonsági rendszer bevezetési programjait. Kidolgoztuk a HACCP Veszélyelemzés, Kritikus szabályozási pontok kiépítésének tanácsadói gyakorlatát és hozzá kapcsolódva az OKJ által regisztrált tanfolyamot. Kidolgoztuk a munkabiztonsági irányítási rendszer szaktanácsadói specifikációját a hozzá kapcsolódó kockázatértékelési módszertannal együtt. Kidolgoztuk a HACCP igazolás módszertanát, szabályait és megteremtettük a regisztráció feltételeit. Kidolgoztuk és regisztráltuk a minőség- és környezetirányítási auditor képzés oktatási és vizsgaprogramját.

2004. a stratégiaváltás éve volt. Érzékelve a makrogazdasági feltételrendszer változását, az Európai Unióhoz való csatlakozás kihívásait csakúgy, mint a tanácsadói tevékenység minőségének és módszertanának fejlesztési szükségességét, a CEQUA Kft. csapata kidolgozta a vállalati stratégiák fejlesztésének, és az új üzletági stratégiai célok megvalósítása irányába ható működési és gazdálkodási elemek korszerűsítésének programjait. Célunk annak a szaktanácsadói módszertannak a továbbfejlesztése volt, amely hatékonyan támogathatja az ügyfeleinket a saját működésük továbbfejlesztésében, a változó belső és külső követelmények lehetőségekké formálásában, a stratégiai céljaik megvalósításában, az üzleti siker elérésében. 2007-ben a saját kompetenciáink fejlesztésének irányát a szervezetfejlesztés emberi oldalának támogatását szolgáló OD programok kidolgozása, a kiválasztási és kompetencia-fejlesztő tevékenység és a csoportmunkát támogató programok / eszközök bevezetése felé fordítottuk. Kidolgoztuk pl. a teljesítménymérési és értékelési rendszer kiépítését támogató tanácsadói programunkat, az egyéni, csoportos és szervezeti kompetenciák fejlesztését szolgáló DC programokat, outdoor és indoor tréningeket, és számos csoportmunkát támogató programot, mint pl. a PRO-CONFERENCE programunk.

2009-ben több tréning programunkat is elindítottuk a Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ továbbképzési program minősítő eljárásán.

2009-ben részt vettünk a Budapest X. Kőbánya szervezetfejlesztési programjában. Ezzel megnyílt a lehetőség arra, hogy az eddig a vállalati szektorban megszerzett tudásunkat kamatoztassuk a közigazgatási szervezetek működésével kapcsolatban.

2010-ben lehetőségünk volt részt venni a Rotary International magyarországi szervezetének stratégia fejlesztésében, így elmélyülni egy összetett civil szervezet működésében.

2011 - 2014 között tevékenységünket az információbiztonság és üzletmenet-folytonosság irányába fejlesztettük tovább, számos értékes hozzájárulást nyújtva partnereink működésbiztonságához.

2014-ben elkezdtük a Lean módszertan beillesztését a vállalati kompetenciánkba.