Csoportmunka támogatás

Vállalati csoportok és közszférában dolgozó munkacsoportok rövid, de hatékony megtámogatása sok esetben indokolt lehet. A legrelevánsabbakat kiemelve talán azt mondhatjuk el, hogy munkahelyi folyamatokon sokszor a rutin, a "saját fészkem "érzése nem engedi meglátni a dolgozóknak és a vezetőknek azt a kicsiny elakadást, "gap"-et, porszemet, amelyet a kívülálló - csak azért mert más "szemüveget hord" – gyorsabban észrevesz, és így az együttgondolkodásból problémamegoldás válik.

HELPDESK funkció kialakítása

 

A csoportok munkáját irányító vezető számára kihívást jelent a nagy számban kiadott feladat nyomon követése, a határidők és a teljesítés figyelemmel kísérése. Ennek egy "nagyüzemi" esete, amikor az ügyfelek egy ügyfélkapun, un. HELPFESK-en keresztül kapcsolódnak a végrehajtó egységekhez. A kiadott feladatok, "taskok" nyomon követésének hatékony támogatását valósíthatjuk meg egy erre a célra kifejlesztett szoftver segítségével.

Az IT környezet támogatását segítő eszközzel szemben a két legfontosabb elvárás:

segítse a támogatást végző csapat hatékonyságát - ezáltal csökkenjenek a költségek
használatával növekedjen az ügyfél elégedettség

Javaslatunk:

 

CCS HelpDesk

 

Könnyen telepíthető és egyszerűn használható ügyfélszolgálati szoftver Microsoft Outlook - Exchange környezetben.

A Microsoft OUTLOOK programjához kifejlesztett HelpDesk szoftver használatával mindkét feltétel messzemenően kielégíthető. Kedvező árának és gyors bevezethetőségének köszönhetően szinte napok alatt mérhetővé és rendezetté alakítható az ügyfélszolgálat működése, a vevői megelégedettség ugrásszerűen javítható.

A szoftver használatával az ügyfélszolgálati folyamatok mérhetővé válnak a hatékonyság nő. Ez nem azt jelenti, hogy nincs többé szükség támogató szervezetre, hanem azt, hogy a feldolgozott bejelentések, megoldott problémák száma ugyanazzal a személyzettel a többszörösére növelhető.

A haszon a hatékonyság növelésével direkt módon mérhető, előre kiszámítható.

A vevői elégedettségből, az ebből fakadó új értékesítésből származó haszon indirekt haszon. Ez ugyan előre nehezen kalkulálható, de könnyen belátható, hogy napjaink fő célját, az ügyfélmegtartást messzemenően támogatja.