Szolgáltatások a közigazgatási intézmények számára

A tartós versenyelőny ma már nem csak a pénz, és az azon vásárolt berendezések, technológiák, hanem sokkal inkább szakember és szaktudás kérdése. Az emberi tényezőnek nő a fontossága, számos iparágban elsőrendű versenytényezővé vált.

Az emberi erőforrásokkal kapcsolatos kiadásokat a szervezetek nagy többsége egyre inkább befektetésként és nem költségként kezeli, de a befektetés megtérülése bizonytalan és kockázattal jár.

Szolgáltatások a közigazgatási intézmények számára

Mindent a konferenciák sikeréért!

Meghallgatjuk az elvárásaikat, igényeiket s azokhoz igazítva:

-biztosítjuk a moderációt,

-a résztvevők egymásra hangolódását,

és azt a pozitív légkört, amelyben a kommunikáció hatékonyabb. Így megnő annak esélye, hogy a konferencia teljes sikerrel zárul.

 

Szolgáltatások a közigazgatási intézmények számára

Vállalati csoportok és közszférában dolgozó munkacsoportok rövid, de hatékony megtámogatása sok esetben indokolt lehet. A legrelevánsabbakat kiemelve talán azt mondhatjuk el, hogy munkahelyi folyamatokon sokszor a rutin, a "saját fészkem "érzése nem engedi meglátni a dolgozóknak és a vezetőknek azt a kicsiny elakadást, "gap"-et, porszemet, amelyet a kívülálló - csak azért mert más "szemüveget hord" – gyorsabban észrevesz, és így az együttgondolkodásból problémamegoldás válik.