Hogyan védi a környezetet egy piacvezető informatikai cég?
Magyarország használt informatikai eszközök terén piacvezető kereskedő cégénél, a PC Aréna Kft-nél 2017-ben fejlesztettük tovább az általunk 2015 óta támogatott környezetirányítási rendszert az MSZ EN ISO 14001:2015 szabvány szerint. A sikeres audit időpontja: 2017.10.03.
Tréning a kockázattudatos gondolkodás erősítésére
Kockázatkezelési módszertani ismereteket és kompetenciákat fejleszt az a fél napos tréning, amit közép- és felsővezetőknek ajánlunk.
2017.07.01-től
Az iparágban elsőként ISO 9001:2015
A Process-Solutions Kft. az iparágban elsőként felelt meg az ISO 9001 minőségirányítási szabvány új kiadása szerinti követelményeknek 2016.11.22-én.
Tréning a kockázatkezelésről a T-Systems Magyarországnál
Alapozó oktatást tartottunk a T-Systems Magyarország-nál a BCMS szervezet továbbképzésére.
- június 08-09
Működésbiztonság fejlesztése az AXA Bank-nál
Alapozó oktatást tartottunk az AXA BANK Europe SA Magyarországi fióktelepénél a BCMS szervezet továbbképzésére.
- szeptember 28 – 29.
Minőség és megbízhatóság – 12 éve piacvezető a számviteli outsourcing piacán
A Process Solutions Csoportot az Arthur Andersen alapította saját üzleti folyamat outsourcing (BPO) divíziójaként. Napjainkban a Process-Solutions Kft, Magyarország legnagyobb számviteli szolgáltatója.
Az először 2004-ben kidolgozott, és 2005-ben tanúsított minőségirányítási rendszer működtetésében minden évben a CEQUA munkatársai közreműködnek.
Együttműködés 2004 – 2017.
ISMS a Posta Elszámoló Központban
Projektvezetőként és a szakmai team aktív tagjaként részt vettünk a 2013. szeptemberben indult ISMS kiépítésében a közel 500 fős Posta Elszámoló Központban. A magas belső elvárásoknak a kiépített információbiztonsági irányítási rendszer minden tekintetben megfelelt a tanúsító auditon.
Befejezési határidő: 2014. március
BCMS tréning a T-SYSTEMS-ben
Vezető infokommunikációs cégként a T-SYSTEMS kiemelt feladata az üzletmenet folytonosság biztosítása. Ennek egyik építőköve volt egy 2 napos tréning a vállalat szervezetfejlesztéssel foglalkozó szakembereinek. Közreműködtünk az oktatási program kidolgozásában és nagy sikerű lebonyolításában, amelyet a résztvevők kiemelkedő, 98 %-os megelégedettségi indexe is bizonyít. A tréning időpontja: 2014. február
Stratégiafejlesztés a Rotaryban
A CEQUA Kft. elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás mellett. Megtiszteltetés, hogy részt vehettünk a világ legnagyobb civil szervezetéhez tartozó ROTARY 1911. district szervezeti stratégiájának kialakításában. Projektvezetőként és a szakmai team meghatározó tagjaként részt vettünk a környezeti diagnózis kialakításában, a kormányzóság célrendszerének kidolgozásában és a stratégia kialakításában, kommunikálásában.
A projekt befejezése: 2013. június 30.
Kompetencia fejlesztés a BKF-ben
Az emberi erőforrás kiválasztás és a teljesítmény mérési és értékelési rendszer egyik pillére a dolgozóktól elvárt kompetenciák rendszere. Különösen fontos szerepe van a kompetenciáknak a tudásipar, azaz a felsőoktatás területén. Cégünk kidolgozta a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola, Magyarország legnagyobb magán felsőoktatási intézményének kompetencia modelljét és közreműködött annak bevezetésében az oktatók, a front-office és a back-office dolgozók körében.
- február 28.
Az egészségügyi ellátórendszer fejlesztése
2011. február – július folyamán egy szakértői konzorcium tagjaként részt vettünk abban a szervezetfejlesztési projektben, amelynek célja volt a “Veszprém megyei Cholnoky Ferenc Kórház Nonprofit Zrt. felkészítése a PANNON Egészségügyi társulásban való részvételre.”
A projekt eredmények beépültek a Veszprém megyei egészségügyi ellátórendszer továbbfejlesztésének programjába.
Befejezés: 2011. július 15.
A felsőoktatás fejlesztése
A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola 212 millió forint uniós támogatással célul tűzte ki a minőségi oktatási, tanulási környezet fejlesztését az integrált versenyképes universitas megteremtésével. A MOTÍVUM projekt tartalmazta a Főiskola szervezetfejlesztési feladatainak elvégzését is, amelyet közbeszerzési eljárásban a CEQUA nyert meg.
A projekt keretében megoldandó feladat volt a szervezeti kultúra felmérése és fejlesztése, a stratégiai horizonton fontos működési folyamatok továbbfejlesztése, kompetencia fejlesztés és az emberek közötti együttműködés fejlesztése.
Befejezés: 2011. szeptember 26.
Klaszter stratégia fejlesztése
Az INNOSTRADA Innovációs Klaszter 2011-ben célul tűzte ki az első ízben 2008-ban kidolgozott stratégiai programjának a felülvizsgálatát és aktualizálását, melyet a CEQUA munkatársainak bevonásával végzett el.
Az INNOSTRADA Innovációs Klaszter küldetése az innovációs szolgáltatók kollaboratív hálózatának felépítése, amely az egymást kiegészítő szolgáltatásaikat az innovációs értéklánc mentén együttműködő portfólióba szervezi, működteti, s ezáltal versenyképes, magas szintű hozzáadott értéket teremt.
2011. augusztus 18.